ul. Czysta 2/1D, 50-013 Wrocław, Tel. 71 735 16 31
FAQ

Jak mogę zarezerwować apartament?
Prosimy o kontakt z naszą Recepcją:
telefon: 71 735 16 31
mail: aravel@aravel.pl

Gdzie mogę odebrać klucze?
Recepcja Aravel znajduje się w tym samym budynku co apartamenty, na parterze, na wprost wejścia na teren apartamentowca.

Kiedy mogę przyjechać do apartamentu?
Doba zaczyna się od godziny 14. Nasza recepcja czynna jest do godziny 20. Przyjazd w godzinach późniejszych możliwy jest po ustaleniu z Recepcją.

Czy można płacić kartą?
Tak, akceptujemy karty płatnicze.

Czy w budynku jest garaż?
Tak, do dyspozycji Gości jest garaż parking podziemny ulokowany pod budynkiem, można do niego zjechać windą. Cena wynajmu miejsca postojowego:
30 zł za dobę,
5 zł za godzinę dla korzystających z sali konferencyjnej.

Czy w budynku jest ochrona?
Tak, budynek jest chroniony przez 24 godziny na dobę przez wyspecjalizowaną firmę ochroniarską.

Czy w apartamentach jest internet?
Tak, w każdym apartamencie Goście mają nieograniczony dostęp do szybkiego WiFi.

Czy w apartamencie czekają ręczniki i pościel?
Tak, w każdym apartamencie czekają na Gości białe ręczniki i pościel.

Jak wyposażona jest kuchnia?
Każda kuchnia wyposażona jest w sprzęt AGD wysokiej klasy: lodówkę, płytę grzewczą, czajnik. W większości apartamentów znajdą też Pańtwo piekarnik i kuchenkę mikrofalową – szczegółowe wyposażenie każdego apartamentu wymienione jest w jego opisie.

Czy w apartamencie jest pralka?
Tak, każdy apartament wyposażony jest w pralkę.

Czy w apartamencie jest żelazko?
Tak, w każdym apartamencie znajdą Państwo żelazko i deskę do prasowania.

Czy dostępne są apartamenty z wanną?
Tak, większość apartamentów ma w łazience zarówno wannę, jak i kabinę prysznicową. Szczegółowe wyposażenie każdego apartamentu wymienione jest w jego opisie.

Czy dostępne są apartamenty z balkonami?
Tak, wszystkie apartamenty Aravel mają balkon.

Czy w apartamencie można palić?
Nie, w apartamentach obowiązuje zakaz palenia. Za złamanie zakazu obowiązuje kara w wysokości 500 zł.

Czy można przyjechać z małym dzieckiem?
Tak, dysponujemy łóżeczkiem niemowlęcym, opłata za wypożyczenie to 20 zł za dobę.
Pobyt dzieci do lat 7 jest bezpłatny pod warunkiem, że śpią w łóżku z rodzicami.

Czy jest możliwość zostawienia dzieci z nianią?
Tak, współpracujemy z renomowaną agencja niań CiociaNiania, która organizuje opiekę nad pociechami naszych Gości zarówno na cały dzień lub noc, jak i na pojedyńcze godziny. W celu zamówienia usługi opieki nad dzieckiem prosimy o kontakt z Recepcją.

Czy jest możliwość dostawki?
Większość apartamentów wyposażona jest w rozkładaną sofę, na której swobodnie moga nocować dwie osoby. Koszt noclegu trzeciej i czwartej osoby w apartamencie to 40 zł/osoba.

Czy można przyjechać ze zwierzętami?
Nie, zwierzęta nie są akceptowane.

Czy można wynająć apartament na imprezę?
Nie, świadczymy wyłącznie usługi noclegowe. W apartamencie w godzinach 22-6 obowiązuje cisza nocna.

Jeśli wynajmę apartament dla dłużej, jak często jest sprzątany?
Co 7 dni, w ramach sprzątania zmieniana jest bielizna pościelowa i ręczniki.

Czy jest concierge?
Tak, nasza recepcja świadczy usługę concierge w godzinach od 12 do 20. Jeżeli potrzebują Państwo na przykład zarezerwować bilet do teatru lub stolik w restauracji, jeśli potrzebują Państwo wskazówek, jakie miejsca odwiedzić we Wrocławiu, gdzie znaleźć pomoc medyczną lub jak poruszać się po mieście, albo po prostu chcą Państwo zamówić taksówkę, jesteśmy do dyspozycji.

Czy jest możliwość zamówienie transportu z lotniska?
Tak, zamawiamy dla naszych Gości taksówki. Kierowca czeka przy hali przylotów z kartką z nazwiskiem Gościa.